Thursday, April 7, 2011

cuba teka ape die....hahahah

mula mula x suka
pas tu asik ader dorongan je
dari suami plak tu
lama jadi suke plak
skang ni da x kisah da kalau kesana
hantam ajer
kalau dulu bukan main memeilih
da tentu2 dok belah utara kan
mesti die tempat tu byk
dok memilih mkn sgt
dulu sian gak la
hubby dok mkn ket situ
aku cari mkn tang len
selera x sama
skang nih sama2 pulun
kalau ade telor sotong lagi best
beriani kambing pun aku layan
teka la kat mane
jawapannyer......
kedai mamak...ngeeeeee
tu yang badan suami pun nek
isteri pun montel...


3 comments:

Mama Ida said...

ko dah start suka??? emm.. aku pun sejak pregnant ni asik rasa nk makan nasi beriani ajer ngn papedom... padahal sebelum ni xsuka...

Mama Ida said...

aku pun sejak pregnnt ni asik nk makan nasi beriani ajer wei... mamak jgak dia mau...hehhe

mommylicious said...

idah: aku dulu asik dok komplen hubby aku jerk kalau mn kat kedai mamak ...la nih siap oder lagi nak plak briyani kapitan hahhaha...maveles...