Sunday, May 29, 2011

nanes...TIDAK!!!!!,,,x kan...kalau hanya disebabkan itu....

nak mennagis tak berlagu...kenapa???
malas nk bg tau..sbb bile lg ciiter.;;..lg sakit ati...nantui x berkat plak apa2 yang aku lakukan....nauzubillah...semuanya yg dilakukan utk anak2....insyaAllah..Allah maha mengetahui seitap kejadian...

x sabar nk tunggu abes cuti sekolah nih...12 hb tu pd ai nk wat karnival dan tu jugak hari pertama iman di hantar ke tabika kemas...rase cam seronok je nk tgk ank2 pakai uniform...cewahh...
nape da tgh thn baru nk masuk sekolah kan...sbb sblm ni kt kemas kaw yg ai duduk tu x leh budak 4 thn...skang ni kt tempat ai keje nih bleh plak budak 4 thn masuk tabika dan kebetualan student pun adelah 10 iorg...dan iman syazwi akan jadi student yg ke 11...heheheheh,.....biolehla kan...percubaan pertama utk sekolahnye...

kebetulan plak ai ade belikan beg sekolah baru utk iman..kunun2 utk thn depan la..tapi tetiba plak thn ni kene p sekolah kan...so gunakanlah ye sayang...mommy beli special utk abg,...heheheheh...

nanti mesto boringkan si omey dok umah toknjang die...sorg2...x de kwn..ngee...x pe la omey...nanti 2 thn lg omey plak masuk sekolah yer....mase tu pun abg da sek keb da...heheheheh....cepatnye anak2 mommy membesar..ntah2 omey da beradik pon mase tuh OOPPPSSS!!!!!.....xde la....gurau ajer...ngee...

2 comments:

cuya said...

kejap aje ank kodh nk sek la yer..dh besar ank mama ely nie..tul gak sian omey sorang kt umah x de teman,so wat la adik lg..he3..ilham pun tahun dpn dh darjah satu..tp adik x dpt2 lagi..he3..

Nurul Arissa Dania said...

mase mmg cpt jer berlalu huhuhu...kdg2 rs mcm nk ckp STOP kt mase....wakakakka...hihihi...