Wednesday, August 10, 2011

hai.....

mmg da lama bebenor sesawang ai nih x di hapdekkan....sejak sistem badan menerima alahan..mata ni berpinau2 kalau mengahdap laptop lelama...jadi terpakslah ai abaikan sejenak imanscorner nih...

byk citer gak yang nk disampaikan cuma mase tu terlalu mencemburui ai kalau nk menaip...baru jer 2-3 huruf da dikaco oleh anak2...tgh malam pon depa perasan kalau mommy depa xde kat sebelah maknanya depa akan mencarilah di setiap pelusuk umah....ngeeee....

pasai kehidupan ai berumahtangga ni.....alhamdulillah sudah nak menambah bilanagan ahli keluarga...ai sedang mengandungkan ank ke3 skang nih...da 3 bulan pon...tapi stil mabuk2 pertukaran dan perubahan hormon...hehehhehe...da mmg peel org peknen kan...layankan ajerr...

ttg keje...alahamdulillah ok jer...walaupun ader la 2-3 perkra tu yang menimbulkan ketidakpuasan hati tapi setakat ni rezeki tu masih disini....so...wat yang terbaik je la kan.....semoga Allah memberkati dan memberikan jalan utk peluang yang lebih bai...insyaAllah....doa org2 teraniaya ni selalunya Allah perkanna kan kan.....

alahai putera ke 2 da bgn..cau dulu...doakan bb ke3 nih bb girl ok.....ngeeeeee

2 comments:

Mama Ida said...

aku doakan ko ikut jejak aku... boy, boy and girl...insyaAllah

mommylicious said...

insyaallah...doakan untuk aku eks....