Thursday, March 10, 2011

demi sesuap nasik...


tajok entry macam sedih jer kan.....tapi betoi la demi sesuap nasik mak balik keje dalam hujan lebat...abes basah lencun badan, satu inci pun xdak yang kering.....da la helmet x yang begitu sempoi x de pelindung muka...sakit kulit muka ai tau kene ujan....seb bek boleh lindung muka di sebalaik hero hatiku...itulah kelebihan kalau dapat hero tuff...boleh berlindung dari ujan...hahahah...sorry ye sayang...." ketuffan mu itu membuatkan aku terlalu mencintaimu..."kkekekek....jgn termuntah plak ye readers......i lap uols...huuhuhu
sampai aje umah badan da terketar-ketar ....org kata elok la pegi mandi terus bg mengelakkan demam kan....seb bek la air dlm umah x sesejok air ujan....ggrrr....gigil tau.....punye letih men ujan sampai tertidor jap mak nih...pas tu tergocoh2 bangun pasai anak x ambek lagi...ambik ank nek keter tapi siap pakai bajuk sejok lagi...weiiii...semalam mmg hari sejok di sg bakap..huhuhuh
pas tu kan mak muhasabah diri plak..terpikir la kalau la kita nih berhujan tapi leh gak balik ke umah berteduh kan...apalah naseb orang2 yang x de umah tuh kan...kat mesia nih walaupun kes orang xde umah ni sket tapi masih ade lagi masalah ni kan...sian nyer la diorg...tetiba terpikir pasai masalah negara plak....haish....sangat membebel kan mak nih...ngeee....samb entry len la...sat g melelh plak airmata ku.....huhuhuhuuh

2 comments:

Mama Ida said...

ko g kerja ngn motor ker wei..?

mommyimans said...

kadang2 je nek moto kalau rase nk beromantik hahahahh....sekali sekala nek moto syok wei...terimbas kenangan zam berchenta dolu2...huhuhu