Sunday, March 20, 2011

makcik oh makcik

makcik oh makcik...
apalah salahnya aku nih pegi keje nek motor...ngan laki aku palkt uh...sibuk je menayakan." pasai pa depa nek moto?? x juai kete da ker??...hahahahh....apekebendenye makcik nuh...sibok je pasai orr...x semstinya aku nek moto tu a ku jaui kete...dan x semestinya aku nek kete tu aku kene tunjuk kat diorng....hurmmm....apa punye makcik la nih...nk je aku tanay pd informer...mulut longkang sapekah itu...tp nanti wat dose aku marah kat org tua kan...so...biarkan lah....
da la ritu sibuk pasai aku n pengasuh aku...ni org muda plak..ayaa....
kenapa la sibuk sgt pasai aku...aku sibuk pun pasai depa...
ooppsss!!!!baru la aku perasan yang aku ni menjadi perhatian makcik2 nih....hurmm....glamer dlm diam la nih...bukan masuk lif tekan butang sednrik okeh tapi da memang mereka suka ambik tau pasai aku...bboleh blah la makcik....

No comments: