Monday, March 7, 2011

mimpi lawak...

pernah x korang mimpi yang lawak2...hahahah.....mak nk citer pasai mimpi mak semalam nih...bag mak lawak la...x munasabah langsung...huhuhu...nmpk sgt tido x basuh kaki ka...haippp.....jgn citer kat orang len tau...hahahah
alkisah mimpi mak ni pasai mak menjadi transformers...huuhuhu......semua anak beranak transformers....yg bestnya org len jd transformers keter ke...lori ke.. kapal terbang ke...tapi mak sorang je jd transfomers kucing...huhuu...tetiba kan...x masuk akai punye mimpi....
kes tembak menembak nih usah kire la....mcm pernag dunia kedua sebijik macam dlm citer sebenar transformers tu.....nk selamat kan ank2 mak lagi...siap menyelam dalm kolam...bukan laut...kire mimpi aksi la kali nih...hahhaah
tetiba mak terjaga dgr bunyi mcm tembak dlm game tu...ruoer-ruoernye iman men game kat enset daddy die...da terjaga da budak tu...pas tu omey olak terjaga...x sempat la mommy nk sambung mimpi mommy..huhuhu....
pas tu dlm keter ade announce kata bln 7 nih kot transformers akan kuar siri ke3...terus mak gelak dan cerita pasai mimpi mak kat hubby mak...hahahah...mcm ade connection je ngan micheal bay nih...huhuhuhu....siap citer die masuk mimpi lagik...hahhaha

3 comments:

liya said...

dasyatttt.... bahaya ni, kalau orang putih tau kompom kena tangkap... buat kajian. Diaorang baru buat tranformers jadi kereta, x jumpa lagi yg jadi kucing... hahaha

Mama Ida said...

giler dasat mimpi ko ni..hihi

mommyimans said...

aku bagun dari tido pun bleh terkekeh sorg2 teringat kan mimpi sendirik...apa punye mimpi la....