Wednesday, March 30, 2011

org nk jd peminpin,...die nk jd gak...tapi die x reti....

aku x puas ati ngan sorg pemimpin kecik nih
bkn bdn die yang kecik
tapijawatan die jer
baru je dipandang org
wat idung tinggi
sgt hampes
bkn terjadi kat diri aku
tapi pada wan a.k.a. nenek aku
da org tua tu mmg da tua'
strok sebelah bdn
pendek kata mmg x bape nk sihat la
mase pilihanraya
ofcoz la ade jab mane2 nk kasi bantuan org2 tua
so wan ai pun tersenarai la utk yang berhak menerima bantuan tuh
jab ni p la jumpa ngan pemimpin kg nih
boleh die kata x kenai dgn wan ai nih
mmg pemimpin yang boleh di gulingkan
da la masa die kecik2 dulu wan ai nih yang selalu ditumpangnye
makan, mandi kat umah wan ai
pas tu boleh die kata mcm tu
kalau la ade ape2 silap sebagai pemimpin die kene profesional la.
tapi nk wat cmne
die pun sekolah x tinggi
tu yang perangai ntah apa2 tu
seb bek ai xde mase tau
kalau x mmg kene maki da tu
sgt kenhe samak la org tu......
.sampai aku mati aku x mahapkan die wat wan aku mcm tuh....

No comments: